GP ❤パプリカ集合!

Aloha🌈

ハワイ店のKanaです emoji_kanako

いつもブログをご覧くださり、ありがとうございます。

エルベの代表的な色というとマスティックをまず思い浮かばれる方が多いと思います。

派手さはないけれど、品があって、何にでもしっくりくるマスティック、素敵ですよね♡

でも今日、敢えてご紹介したいのがGPのパプリカ❤

赤と言っても紅色だったり朱色がかっていたり、

鮮やかなものから渋みのあるものまでいろいろありますよね。

そんな中、エルベのパプリカは同じ赤でも派手過ぎず、でもしっかり存在を主張できる

とても綺麗な色だと思うのです usa1

入社してからいつか欲しいとずっと気になっていた色がパプリカでした。

私が初めて購入したパプリカがこちら、705GPです☟

Aloha 🌈

This is Kana from the Hawaii store.

Thank you always for reading our blog.

When it comes to the typical colors of Hereve Chapelier, many people think of MASTIC first.

It’s not flashy, but it’s mastic that has good quality and fits everything, isn’t it?

But today, I would like to introduce GP PAPRIKA ❤

Even if it says red, it may be crimson or vermilion.

There are various things from vivid to astringent.

Meanwhile, Herve’s PAPRIKA is not too flashy even with the same red, but it can firmly claim its existence.

I think it’s the very beautiful color.

PAPRIKA was the color I’ve always wanted to buy since I joined the company.

This is the 705GP paprika I bought for the first time ☟

705GP $900 + Tax

素敵な色だと思いませんか?

シルバーの飾りボタンがアクセントとなって、さらにバッグを引き立ててくれます。

パプリカはその色の持つパワーからか、持っていると気分があがりますし、

“みんな見て見て!素敵でしょ❤”という気持ちで

いつもこのバッグを持っています :::!:::1

歩くパプリカ宣伝社員を目指したいと思います。 piyo_ha

そんなパプリカですが、サイズによって、全体の雰囲気も変わってきます。

Don’t you think it’s nice color?

The silver decorative buttons accentuate the bag even more.

PAPRIKA feels good when you have it, probably because of the power of its color.

I want everyone to understand the goodness of this color by having it,

Hey everyone, look at this bag!!

I would be happy to become walking PAPRIKA advertiser.

The image of the outfit changes depending on the size.

収納力抜群でちょっとした旅行にも持って行きたい大きめサイズです。

725GP $900 + Tax

こちらは普段使いに最適で、一番人気のある大きさでですね。

707GP $790 + tax

小さいながらも逆にパプリカカラーがコーデのアクセントになります。

701GP $600 + tax

コロンとしたサイズが可愛く、意外と物も入るんですよ。ハワイスタッフにも大人気です。

2797GP $520 + Tax

gp_ani5

サイズ違いで持ってみましたが、皆さまはどちらがお好きですか?

来月の母の日に赤いカーネーションと一緒にプレゼントするのも素敵ですね💕

皆さまのバッグ選びをスタッフ一同、喜んでお手伝いさせて頂きます。

お店でお会いしましょ usa_wink

Which size do you like?

It’s nice to give as Mother’s Day gift with flowers.

All the staff will be happy to help you choose the right bag for you.

See you at the store.

Mahalo~🌺

🌴サニー&カンパニーのブログも更新しております。併せてご覧くださいませ。

マンゴーシーズンの到来 (sunnyandcompany.com)

2件のコメント

  1. 2019年にロイヤルハワイアンでGPのパプリカ買わせていただきましたブログ見て懐かしいのでコメントさせていただきました

    1. コメントありがとうございます!
      とても嬉しいです♡
      また一美様とハワイ店でお会い出来ますことをスタッフ一同、心待ちにしております。
      早く規制なく、自由に海外旅行が出来るようになりますように・・・

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です